Vandaag een simpele monitorverhoger gemaakt voor de studio, van wat overgebleven bouwmateriaal. Het maakt echt een wereld van verschil. Een monitorverhoger creëert extra ruimte, alles is beter georganiseerd en de kabels zijn beter weggewerkt. Ik was al jaren van plan dit te doen, maar het kwam er nooit van. Geen tijd. Geen zin. Niet echt …
